¡BIENVENIDOS A LA FIESTA DE HALLOWEEN!

Este año, el departamento de inglés, ha recordado esta fiesta tan celebrada en los países anglosajones con diferentes actividades dentro y fuera del aula de referencia.
Los alumnos de 1º ESO junto con sus familias nos han deleitado con maravillosos, exquisitos y “terroríficos” postres y comidas. Esa variedad ha sido agradecida con diferentes premios: premio al más creativo, al más divertido, al más “asqueroso” y al más terrorífico.
Los alumnos de 2º ESO han mostrado sus habilidades con diferentes manualidades y dibujos que dan miedo y que adornan nuestro “Rincón del inglés” en el centro.
Los alumnos de 3º PMAR y 4º Diversificación han diseñado varios “photocalls” con forma de esqueleto, de muerte con hazaña, Drácula... ¡Muy divertidas todas ellas!.
Por último, terminar dando las gracias a todos aquellos que han participado y principalmente a las familias de estos alumnos de 1º ESO.
Nos vemos el próximo curso.

WELCOME TO OUR HALLOWEEN PARTY!

This year, the English teachers and their pupils have celebrated and remembered this well-known partywith a great variety of activities inside and outside the classroom.

The first year ESO students, along with their families, have cooked wonderful, exquisitive, horrible and terrific meals and desserts. That variety has been thanked with some prizes: prize for the most creative one, the funniest one, the nastiest one and the most terrorific one.

The second year ESO students have shown their skills with differetn scary works and drawings which have been shown at our English Corner in the school.

The third PMAR and fourth Diversificación students have designed several photocalls with funny shapes of a skeletton, the Death or Drácula.

To finish with, we want to give THANKS to those students who have participated and mainly to their families.

See you next year...

P1050885 P1050886